Aquesta setmana hem viscut una experiència inoblidable amb alguns residents de les Llars!
Hem marxat de vacances a Palma de Mallorca i no podem estar més contents de tot el que hem compartit aquests dies. Per a molts d’ells era la primera vegada que pujaven a un avió i també la primera vegada que sortien de la península… una aventura plena d’emocions, nervis, rialles i moments únics.
Hem passejat, descobert llocs preciosos, gaudit del bon temps, del mar i, sobretot, de la companyia. Cada instant ha estat especial i veure les seves cares d’il·lusió ens omple el cor.
Aquest viatge no només han estat unes vacances, sinó una experiència de vida que segur que recordarem durant molt de temps. Ens emportem records preciosos, moltes anècdotes i la felicitat d’haver compartit moments tan autèntics.
Gràcies a totes les persones que ho han fet possible.
Seguim sumant experiències, aventures i somriures!
Aquesta setmana alguns residents de les #LlarsAPASA han gaudit d’un viatge a #PalmadeMallorca ✈️🌴 Per a molts era la primera vegada en avió i fora de la península, així que han estat uns dies plens d’emocions, rialles i moments especials 🩵 Ens emportem records preciosos! pic.twitter.com/poPKIt3wCV
— Apasa Montsià (@ApasaMontsia) May 15, 2026