Ahir ens va deixar la Mª Pilar Serral, una persona que ha format part de la família de la Residència Íbera i ha deixat empremta en totes les persones que vam tenir la sort de compartir camí amb ella.
La recordarem com ella era: riallera, presumida i molt “mimada” per totes les persones que l’hem acompanyat durant aquests anys. La Mª Pilar tenia aquella manera de ser que acabava generant afecte al seu voltant, i ja la trobem molt a faltar.
Descansa en pau, Mª Pilar 🕊️
