El STO l’Àngel i la llar l’Àngel – l’Ullal de vacances a Salou superadmin 1 de juny de 2026

El STO l’Àngel i la llar l’Àngel – l’Ullal de vacances a Salou

Persones usuàries del STO l'Àngel i la llar l'Àngel-l'Ullal al hall de l'hotel durant les seves vacances a Salou

Les persones usuàries del servei STO l’Àngel i la Llar l’Àngel – l’Ullal, hem gaudit d’uns dies de vacances conjuntes a Salou plens de piscina, passejos, música, ball, rialles i moments de relax.

També vam visitar el bonic Parc Samà, on vam poder gaudir de la natura i dels seus animals en un entorn únic.

Han estat uns dies molt enriquidors que ens han permès compartir experiències, reforçar vincles i conèixer-nos millor. Tornem cansats, però amb el cor i la memòria plens de grans moments.

Volem agrair especialment la tasca dels professionals que ens han acompanyat durant aquests dies, sempre al nostre costat, fent-nos sentir segurs, còmodes i ajudant-nos a gaudir al màxim de l’experiència.

Ara toca recuperar energies… però ja comptem els dies per a les properes vacances!