Les persones usuàries del servei STO l’Àngel i la Llar l’Àngel – l’Ullal, hem gaudit d’uns dies de vacances conjuntes a Salou plens de piscina, passejos, música, ball, rialles i moments de relax.
També vam visitar el bonic Parc Samà, on vam poder gaudir de la natura i dels seus animals en un entorn únic.
Han estat uns dies molt enriquidors que ens han permès compartir experiències, reforçar vincles i conèixer-nos millor. Tornem cansats, però amb el cor i la memòria plens de grans moments.
Volem agrair especialment la tasca dels professionals que ens han acompanyat durant aquests dies, sempre al nostre costat, fent-nos sentir segurs, còmodes i ajudant-nos a gaudir al màxim de l’experiència.
Ara toca recuperar energies… però ja comptem els dies per a les properes vacances!
Les persones usuàries del STO l’Àngel i la Llar l’Àngel – l’Ullal hem gaudit d’uns grans dies de #vacances a #Salou, amb piscina 🏊, passejos, rialles i una visita al bonic Parc Samà 🌴. Gràcies als professionals que ens han acompanyat i han fet possible aquesta experiència 💙☀️ pic.twitter.com/zCRnlXhbu6
— Apasa Montsià (@ApasaMontsia) June 1, 2026